Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedane Zaken: Superrebel, Booming, Fitzroy

Welke bureaus en adverteerders deden de afgelopen week goede zaken?
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Schoenenwinkel Invito komt terug als onderdeel van Le Ballon en Superrebel mag de rebranding verzorgen. Zij gaan het merk opfrissen en opnieuw introduceren in Nederland. Dit najaar gaan vijf nieuwe winkels open. De eerste twee staan in augustus gepland en komen in Breda en Den Haag.

related partner content for mobile comes here

Bureau Booming gaat aan de slag voor incassobureau Intrum Justitia. Booming gaat aan de slag met strategie en executie van SEO en SEA.

Communicatiebureau de creatieve directie verwelkomt Dixons als nieuwe klant. Het retailmerk wel onder de aandacht brengen dat klanten sinds kort ook high-end consumentenelektronica kunnen huren. De creatieve directie zet online- en offlinemedia en de eerste uitingen van de campagne verschijnen dit najaar.   

Gebiedsontwikkelaar BPD kiest bureau Fitzroy om te helpen met de ;internationale strategische en creatieve merkuitdagingen&;. BPD is actief in Nederland, Frankrijk en Duitsland. Deze week startte trouwens ook een nieuwe Nederlandse actie van BPD: Tamtam maakte voor nieuwbouwprojecten van de ontwikkelaar.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in