Overslaan en naar de inhoud gaan

ING versiert Carré met enorm Europride-doek

Op het balkon van Koninklijk Theater Carré heeft zanger/presentator Jamai Loman vandaag een geveldoek onthuld.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Onder de naam ‘Kleur het leven’ lanceert ING een nieuwe campagne ter gelegenheid van Europride 2016. De campagne bestaat onder andere uit een levensgroot doek, gemaakt door kunstenaar Ottograph, waar Kleurambassadeur Jamai Loman de laatste hand aan heeft gelegd. Het doek blijft hangen tot en met aanstaande zondag aan het balkon van Carré, waar ING overigens hoofdsponsor van is.

related partner content for mobile comes here

De campagne houdt verder in dat het ING-logo in regenboogkleuren zichtbaar is op alle social media-kanalen, geldautomaten en videoschermen op alle ING-kantoren. Op 6 augustus wordt het logo op abri’s weergegeven langs de route van de Botenparade en op het Rokin-kantoor. Daarnaast worden op deze dag regenboogkleurpotloden uitgedeeld bij het Rijksmuseum voor de activiteit  en aan het Rokin.

Volgens Loman moeten we het leven kleur geven en afstand doen van het zwart-witdenken. ‘De vrijheid om jezelf te kunnen zijn is belangrijk voor mij. De diversiteit van mensen om me heen geeft het leven kleur’, zegt de zanger/presentator. ‘Tijdens Europride en nu vlak voor de Canal Parade besef ik meer dan ooit dat het veel meer is dan een feestje waar je je ogen uitkijkt. Ik zie het als een krachtig statement waarmee we als Nederland laten zien dat we daadwerkelijk staan voor diversiteit. Het is een feest van en voor ons állemaal.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in