Overslaan en naar de inhoud gaan

Fox: reclame onderbreken met programma

De leukste innovaties zijn de simpelste, warvan je zegt: dat ik zelf wel kunnen bedenken. Maar dat doe je dan toevallig net niet.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De leukste innovaties zijn de simpelste, warvan je zegt: dat ik zelf wel kunnen bedenken. Maar dat doe je dan toevallig net niet. TV-station draait de zaak om: ze gaat de reclame onderbreken door programma's, om kijkers vast te houden. Hoewel, nieuw? Isa die niet onze Loekie de Leeuw, maar dan uitgebreid.

related partner content for mobile comes here

In elk geval een stimulans voor PO, RTL en SBS om hun reclameblokken te verlossen van die zouteloze 'smiling happy people' die bij mij de teiltjes laten overlopen. Doe er een cartoon in.

De Loekie van Fox heet 'Oleg' en is de animatie van een taxichauffeur. Hij debiteert wijsheden zoals luie journalisten die doorgaans van taxichauffeurs optekenen (dat wil zeggen uit hun duim zuigen). Maar ook houdt Oleg gesprekken met beroemdheden zoals Tom Cruise en , zo weet Wall Street Journal.

Andere netwerken in de VS werken aan soortgelijke middelen om kijkers vast te houden bij reclame, waarbij reclame en programma's worden gemixt.

De Oleg onderbrekingen duren 8 seconden. Te zien .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in