Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips blijft bij Carat

Opluchting bij de Britse groep Aegis, want dochter Carat behoudt de mediainkoop van Philips. Mediaedge:cia van WPP verloor de laatste ronde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Opluchting bij de Britse groep , want dochter behoudt de mediainkoop van . Mediaedge:cia van WPP verloor de laatste ronde nadat eerder al twee kandidaten waren afgevallen.

related partner content for mobile comes here

Dat waren ZenithOptimedia van Publicis en de Omnicom Group. 's Werelds grootste marketingconglomeraten streden dus om de eer en Philips nam er maar liefst zes maanden voor om tot een keuze te komen.

De keuze was een voor Philips, waarin Andrea Ragnetti, chef marketing officier (Vlaams is een heerlijke taal) van Philips Electronics, zegt dat 'sense and simplicity' en een klant- en marktgestuurd bedrijf onder Carat nog beter vorm zullen krijgen.

Carat werkt al sinds 1996 voor Philips. Carat hielp Philips afgelopen jaar met de nodige innovaties met media-inkoop als een vorm van sponsoring van lezers, kijkers en bioscoopbezoekers, waarover we .

De omvang van het account maakt Philips niet bekend, maar het gaat om bruto zo'n slordige 450 miljoen euro nar verluidt.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in