Overslaan en naar de inhoud gaan

Formule 1 trapt seizoen af met een adrenalineboost in een windtunnel

Campagnevideo toont de sport door de ogen van de fans
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Op 25 maart gaat het nieuwe Formule 1 seizoen van start. In een zestig seconden durende video geeft de organisatie motorsportliefhebbers vast een voorproefje van wat ze kunnen verwachten. Daarin uiteraard ingrediënten als duizelingwekkende snelheden, halsbrekende inhaalmanoeuvres en vernietigende crashes.

related partner content for mobile comes here

Wereldwijde fanbase

Wieden + Kennedy maakte een video vol adrenaline die draait om het aftasten van de grenzen van techniek. Om de snelheid, hitte, wind en regen ook tastbaar te maken, werden zes fans geselecteerd en in een windtunnel gezet. Niet geheel toevallig zijn deze fans een keurige afspiegeling van wereldwijde fanbase van de Formule 1.

Fan first

Ellie Norman zegt namens de organisatie dat het doel was ‘uit de eigen echokamer’ te ontsnappen, en het perspectief van de fan centraal te zetten. Rond de races zal deze lijn worden voortgezet met extra evenementen en fan festivals. Ook via social gaat Formule 1 dit seizoen voor ‘fan first’.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in