Formule 1 trapt seizoen af met een adrenalineboost in een windtunnel


Op 25 maart gaat het nieuwe Formule 1 seizoen van start. In een zestig seconden durende video geeft de organisatie motorsportliefhebbers vast een voorproefje van wat ze kunnen verwachten. Daarin uiteraard ingrediënten als duizelingwekkende snelheden, halsbrekende inhaalmanoeuvres en vernietigende crashes.
Wereldwijde fanbase
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWieden + Kennedy maakte een video vol adrenaline die draait om het aftasten van de grenzen van techniek. Om de snelheid, hitte, wind en regen ook tastbaar te maken, werden zes fans geselecteerd en in een windtunnel gezet. Niet geheel toevallig zijn deze fans een keurige afspiegeling van wereldwijde fanbase van de Formule 1.
Fan first
Ellie Norman zegt namens de organisatie dat het doel was ‘uit de eigen echokamer’ te ontsnappen, en het perspectief van de fan centraal te zetten. Rond de races zal deze lijn worden voortgezet met extra evenementen en fan festivals. Ook via social gaat Formule 1 dit seizoen voor ‘fan first’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid