Overslaan en naar de inhoud gaan

Feliciteert hoofdsponsor FC Twente de verkeerde?

De hoofdsponsoren Aegon en Arke waren goed voorbereid op het kampioenschap van de Amsterdammers of Tukkers. Waar hoofdsponsor van Ajax,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De hoofdsponsoren Aegon en Arke waren goed voorbereid op het kampioenschap van de Amsterdammers of Tukkers. Waar hoofdsponsor van Ajax, plaatst Arke een advertentie waarin het de winnaar feliciteert.

related partner content for mobile comes here

In De Telegraaf van vandaag was een opmerkelijke paginagrote advertentie te zien waarin Arke de winnaar van de schaal feliciteert. Zo te zien wordt Denny Landzaat besprongen en bejubeld om zijn magistrale kopbal in het dak van het doel. Helaas bevond het doel zich aan de verkeerde zijde van het veld.

De kop "Eerlijk zullen we alles delen" roept wat vraagtekens op. Feliciteren ze onterecht of interpreteren we het verkeerd? Persoonlijk denk ik het laatste echter is de gekozen foto discutabel. Een ramp is het zeker niet te noemen, slordig is het wel.

: 'We moesten vrijdag twee advertenties inleveren', zegt Simone van den Berk, woordvoerster van Arke tegen AD.nl. 'Eén voor als Twente kampioen zou worden, één als Ajax met de titel aan de haal zou gaan.'

'Achteraf gezien hadden we Ajax niet 'de landskampioen' moeten aanduiden, maar gewoon als Ajax. Dan was er geen verwarring ontstaan. We hebben een verkeerde inschatting gemaakt.'

Yoshi Tuk / ">

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in