Even voorstellen: Wouter Staal, kandidaat Marketingtalent of the Year
Deze week stellen we de overgebleven kandidaten die meedingen naar de wildcard, aan jullie voor. De laatste in de rij: Wouter Staal (global marketingmanager TP Vision).
Staal werkt als business-to-business marketeer: TP Vision verkoopt Philips televisies aan hotels overal ter wereld. Het bedrijf werd dit jaar nog genomineerd voor een business-to-business award.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaStaal schreef een plan voor het project #55">Baracco #55, een cultuurproject in de favela van Rio de Janeiro. Hij wil helpen om een community op te zetten, waarbinnen lokale en internationale artiesten samen kunst gaan maken. Het delen van ervaringen en kennis moet leiden tot verbetering van de levensstandaard en het creëren van werkgelegenheid in de buurt.
Brandfighters">
Brandfighters vroeg Wouter naar zijn plannen voor het project:
Via de website van Marketingtalent of the Year kun je stemmen op de kandidaten. De winnaar van de wildcard mag op 26 juni zijn of haar case/ strategie toelichten tijdens de finale in de 1%SHOW van de 1%Club, die live online wordt uitgezonden. Dus zet deze show alvast in je agenda, want het gaat wederom een enerverende happening worden!
De verkiezing is een initiatief van het Tijdschrift voor Marketing en Greenberry, in samenwerking met 1%CLUB en SchaalX.
Marketingtalent of the Year wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de hulp van Accenture, Procter & Gamble en Sas Nederland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid