Overslaan en naar de inhoud gaan

Even voorstellen: Wouter Staal, kandidaat Marketingtalent of the Year

Volgende week kiezen we het Marketingtalent of the Year 2012! Inmiddels hebben 3 kandidaten zich geplaatst voor de eindronde. Nu is het de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze week stellen we de overgebleven kandidaten die meedingen naar de wildcard, aan jullie voor. De laatste in de rij: Wouter Staal (global marketingmanager TP Vision).

related partner content for mobile comes here

Staal werkt als business-to-business marketeer: TP Vision verkoopt Philips televisies aan hotels overal ter wereld. Het bedrijf werd dit jaar nog genomineerd voor een business-to-business award.

Staal schreef een plan voor het project ">Baracco , een cultuurproject in de favela van Rio de Janeiro. Hij wil helpen om een community op te zetten, waarbinnen lokale en internationale artiesten samen kunst gaan maken. Het delen van ervaringen en kennis moet leiden tot verbetering van de levensstandaard en het creëren van werkgelegenheid in de buurt.


Brandfighters">
Brandfighters vroeg Wouter naar zijn plannen voor het project:

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Via de kun je stemmen op de kandidaten. De winnaar van de wildcard mag op 26 juni zijn of haar case/ strategie toelichten tijdens de finale in de van de 1%Club, die live online wordt uitgezonden. Dus zet deze show alvast in je agenda, want het gaat wederom een enerverende happening worden!

De verkiezing is een initiatief van het Tijdschrift voor Marketing en , in samenwerking met en .
Marketingtalent of the Year wordt mede mogelijk gemaakt dankzij de hulp van , en .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in