Overslaan en naar de inhoud gaan

EntoenEntoen: voorleestijdschrift voor kinderen

Een nieuw tijdschrift met voorleesverhalen voor kinderen verschijnt begin september. Het heet EntoenEntoen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het blad verschijnt tien keer per jaar, in een startoplage van zo’n 5000 exemplaren en wordt uitgegeven door Coproduktie.nl. Aandeelhouders in het project zijn Ronald Taatgen (uitgever), Rob van Bracht en Michael Nederlof.

related partner content for mobile comes here

EntoenEntoen wordt uitgegeven in samenwerking met tien Nederlandse kinderboekenuitgeverijen (die verhalen aanleveren) en met een startsubsidie van de stichting Lezen. Uitgever Ronald Taatgen: ‘Achterliggende gedachte van dit tijdschrift is de ontlezing en het feit dat je als ouder vaak niet verder komt dan de geijkte boeken. Bovendien zie je door het enorme aanbod in boekwinkels door de bomen het bos niet meer.’

EntoenEntoen is volgens Taatgen gericht op ‘ouders, opa's, oma's, juffen en meesters, de oppas en iedereen die wel eens voorleest aan kleine kinderen (focus 2-7 jaar)’. Het blad bevat een verzameling van de beste korte en lange verhalen, en staat vol met illustraties, liedjes en gedichten van bekende en onbekende schrijvers uit binnen- en buitenland. Proximity Amsterdam (onderdeel van BBDO) tekent voor de introductiecampagne.

De actiesite van is sinds vorige week live. EntoenEntoen ligt vooralsnog niet in de winkel maar wordt exclusief gedistribueerd via betalende abonnees.

Proximity Amsterdam (onderdeel BBDO Group) doet de introductiecampagne.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in