
Het blad verschijnt tien keer per jaar, in een startoplage van zo’n 5000 exemplaren en wordt uitgegeven door Coproduktie.nl. Aandeelhouders in het project zijn Ronald Taatgen (uitgever), Rob van Bracht en Michael Nederlof.
EntoenEntoen wordt uitgegeven in samenwerking met tien Nederlandse kinderboekenuitgeverijen (die verhalen aanleveren) en met een startsubsidie van de stichting Lezen. Uitgever Ronald Taatgen: ‘Achterliggende gedachte van dit tijdschrift is de ontlezing en het feit dat je als ouder vaak niet verder komt dan de geijkte boeken. Bovendien zie je door het enorme aanbod in boekwinkels door de bomen het bos niet meer.’
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensEntoenEntoen is volgens Taatgen gericht op ‘ouders, opa's, oma's, juffen en meesters, de oppas en iedereen die wel eens voorleest aan kleine kinderen (focus 2-7 jaar)’. Het blad bevat een verzameling van de beste korte en lange verhalen, en staat vol met illustraties, liedjes en gedichten van bekende en onbekende schrijvers uit binnen- en buitenland. Proximity Amsterdam (onderdeel van BBDO) tekent voor de introductiecampagne.
De actiesite van entoenentoen is sinds vorige week live. EntoenEntoen ligt vooralsnog niet in de winkel maar wordt exclusief gedistribueerd via betalende abonnees.
Proximity Amsterdam (onderdeel BBDO Group) doet de introductiecampagne.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee