Lessen van servicekampioenen
BusinessWeek heeft zijn jaarlijkse lijst met servicekampioenen weer bekendgemaakt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Op 1 staat Amazon, gevolgd door verzekeraar USAA, Jaguar, Lexus en The Ritz-Carlton. Gemeenschappelijke factor: ze bezuinigen niet op hun klantenservice. Hoe houd je je klantenservice op peil én je kosten laag?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Vier lessen van kampioenen:
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS- Maak je workforce flexibeler (crosstraining, zodat medewerkers meer taken op zich kunnen nemen).
- Neem onrust bij (resterende) medewerkers weg door ze te verwennen. Beloon ze bijvoorbeeld met meer flexibiliteit (werktijden, roosterwisselingen).
- Investeer in eenvoudige technologie. Bijvoorbeeld in ‘zelfbedieningssoftware’ voor klanten.
- Pamper je beste klanten (snellere service, extra aandacht, flexibele voorwaarden).
Bron: BusinessWeek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid