Overslaan en naar de inhoud gaan

Lessen van servicekampioenen

BusinessWeek heeft zijn jaarlijkse lijst met servicekampioenen weer bekendgemaakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op 1 staat Amazon, gevolgd door verzekeraar USAA, Jaguar, Lexus en The Ritz-Carlton. Gemeenschappelijke factor: ze bezuinigen niet op hun klantenservice. Hoe houd je je klantenservice op peil én je kosten laag?

related partner content for mobile comes here

Vier lessen van kampioenen:

  • Maak je workforce flexibeler (crosstraining, zodat medewerkers meer taken op zich kunnen nemen).
  • Neem onrust bij (resterende) medewerkers weg door ze te verwennen. Beloon ze bijvoorbeeld met meer flexibiliteit (werktijden, roosterwisselingen).
  • Investeer in eenvoudige technologie. Bijvoorbeeld in ‘zelfbedieningssoftware’ voor klanten.
  • Pamper je beste klanten (snellere service, extra aandacht, flexibele voorwaarden).

Bron: BusinessWeek

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in