
Op 1 staat Amazon, gevolgd door verzekeraar USAA, Jaguar, Lexus en The Ritz-Carlton. Gemeenschappelijke factor: ze bezuinigen niet op hun klantenservice. Hoe houd je je klantenservice op peil én je kosten laag?
Vier lessen van kampioenen:
Vacatures
(Marketing-) en Communicatiemanager
Hanab Energy SolutionsAdviseur arbeidsmarkt RDW Toezicht en Beoordeling
RDWMarketing Manager (Maternity Cover – 6 Months)
Artipoppe- Maak je workforce flexibeler (crosstraining, zodat medewerkers meer taken op zich kunnen nemen).
- Neem onrust bij (resterende) medewerkers weg door ze te verwennen. Beloon ze bijvoorbeeld met meer flexibiliteit (werktijden, roosterwisselingen).
- Investeer in eenvoudige technologie. Bijvoorbeeld in ‘zelfbedieningssoftware’ voor klanten.
- Pamper je beste klanten (snellere service, extra aandacht, flexibele voorwaarden).
Bron: BusinessWeek
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee