EkoPlaza komt met Waarachtigheidsjournaal


De biologische supermarkt wil ‘in deze tijd van voedselschandalen’ de consument informatie bieden over waarachtige producten. Dat doet EkoPlaza met ‘De Waarachtigheidsweken’, die 10 weken duren. In het Waarachtigheidsjournaal presenteert ex-NOS Journaal nieuwslezer Harmen Siezen de achtergrondverhalen bij de diverse merken en producten.
Het eerste Waarachtigheidsjournaal gaat over Zuiver Zuivel.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWaarachtigheidsjournaal Zuiver Zuivel
De filmpjes worden vertoond op beeldschermen in de winkels en zijn te zien via YouTube en andere socialmediakanalen. Daarnaast zijn er ook promoties op de winkelvloer.
Erik Does, Algemeen Directeur EkoPlaza: ‘Bij EkoPlaza verkopen we alleen echte, waarachtige biologische producten. Mensen die bij ons hun boodschappen doen, kunnen er op vertrouwen dat het goed zit. Met deze campagne willen een podium bieden aan merken, zodat zij de verhalen achter de producten kunnen vertellen.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid