Overslaan en naar de inhoud gaan

EkoPlaza komt met Waarachtigheidsjournaal

EkoPlaza begint met de marketingcampagne ‘De Waarachtigheidsweken’, waarbij eerlijke en betrouwbare (waarachtige) producten centraal…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De biologische supermarkt wil ‘in deze tijd van voedselschandalen’ de consument informatie bieden over waarachtige producten. Dat doet EkoPlaza met ‘De Waarachtigheidsweken’, die 10 weken duren. In het Waarachtigheidsjournaal presenteert ex-NOS Journaal nieuwslezer Harmen Siezen de achtergrondverhalen bij de diverse merken en producten.

related partner content for mobile comes here

Het eerste Waarachtigheidsjournaal gaat over Zuiver Zuivel.
 

 

De filmpjes worden vertoond op beeldschermen in de winkels en zijn te zien via YouTube en andere socialmediakanalen. Daarnaast zijn er ook promoties op de winkelvloer.

Erik Does, Algemeen Directeur EkoPlaza: ‘Bij EkoPlaza verkopen we alleen echte, waarachtige biologische producten. Mensen die bij ons hun boodschappen doen, kunnen er op vertrouwen dat het goed zit. Met deze campagne willen een podium bieden aan merken, zodat zij de verhalen achter de producten kunnen vertellen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in