Overslaan en naar de inhoud gaan

Edith Smit hoogleraar media & advertising

Professor dr. Edith Smit is benoemd tot hoogleraar media & advertising aan de faculteit der maatschappij- en gedragswetenschappen van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Professor dr. Edith Smit is benoemd tot hoogleraar media & advertising aan de van de Universiteit van Amsterdam (UvA).

related partner content for mobile comes here

Smit onderzoekt de rol van reclame in het dagelijkse leven en naar de effectiviteit van verschillende media formats.

Bij haar onderzoek binnen de nieuwe leerstoel Media & Advertising ligt de nadruk op twee thema's die kenmerkend zijn voor ontwikkelingen in het medialandschap: de integratie van media en merken, en de toegenomen customisation van communicatie.

Voorbeelden van deze ontwikkelingen zijn Rabobank, die zelf televisie maakt op Rabosport.nl en de iPhone-versie van het Engelse Kraft Foods-magazine met aanbiedingen op maat tijdens het boodschappen doen.

Smit is sinds 2007 bijzonder hoogleraar customer media aan de UvA. Voor die tijd was zij onder meer universitair hoofddocent communicatiewetenschap aan dezelfde universiteit. Smit was acht jaar directeur van , Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in