Overslaan en naar de inhoud gaan

The Girl Effect

Communicatie die blijft hangen. Lekker bijgetankt bij een dag rond het thema 'De Plakfactor' van de Amerikaan Dan Heath in Pakhuis de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dan Heath introduceerde zijn methode voor communicatie die tussen de oren landt: Simple Unexpected Concrete Credible Emotional Stories: SUCCES. Het leuke was dat Denk Producties heel goed had nagedacht over de aanpak van deze dag en naast Heath een reeks van 'plakkende' communicatoren aan het woord liet: van een standwerker tot een strafpleiter, en van een gevierd reclameman tot een scriptschrijver en een debater. Een wervelende dag met een reeks van inspirerende voorbeelden. Twee voorbeelden staken er wat mij betreft met kop en schouders tussen uit: de befaamde Hans Brinker - The worst hotel in the world van KesselsKramer en de campagne van the Nike Foundation. Bij het zien van de video van was ik echt onder de indruk hoe je een ingewikkeld verhaal zo simpel en indringend kunt laten zien met zo weinig middelen. Wow!

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in