New Media Services komt met Salonpanelen


Salonpanelen zijn A4-panelen naast of op elke spiegel in een kapsalon. Ook heeft de adverteerder (doelgroep M/V 20-49) de mogelijkheid om samples en flyers te verstrekken aan de doelgroep. De desbetreffende kapper deelt de samples of flyers uit aan de klant.
PepsiCo Nederland is met de introductie van de Snack a Jacks Crispy’s Framboos, Naturel en Paprika de eerste die in Nederland gebruik maakt van Salonpanelen in combinatie met sampling. Om inzicht te krijgen in het verloop en de effectiviteit van de campagnes, maakt New Media Services gebruik van mystery visits en exit polls. Er doen 180 salons aan mee met ruim 100.000 samples van de drie nieuwe varianten van Snack a Jacks Crispy’s.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSNew Media Services beheert ruim 500 aangesloten kapsalons verdeeld over heel Nederland en claimt daarmee een unieke doelgroep van meer dan 370.000 mensen per maand te bereiken.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid