Overslaan en naar de inhoud gaan

New Media Services komt met Salonpanelen

New Media Services introduceert samen met PepsiCo Nederland het mediaconcept Salonpanelen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Salonpanelen zijn A4-panelen naast of op elke spiegel in een kapsalon. Ook heeft de adverteerder (doelgroep M/V 20-49) de mogelijkheid om samples en flyers te verstrekken aan de doelgroep. De desbetreffende kapper deelt de samples of flyers uit aan de klant.

related partner content for mobile comes here

PepsiCo Nederland is met de introductie van de Snack a Jacks Crispy’s Framboos, Naturel en Paprika de eerste die in Nederland gebruik maakt van Salonpanelen in combinatie met sampling. Om inzicht te krijgen in het verloop en de effectiviteit van de campagnes, maakt New Media Services gebruik van mystery visits en exit polls. Er doen 180 salons aan mee met ruim 100.000 samples van de drie nieuwe varianten van Snack a Jacks Crispy’s.

New Media Services beheert ruim 500 aangesloten kapsalons verdeeld over heel Nederland en claimt daarmee een unieke doelgroep van meer dan 370.000 mensen per maand te bereiken.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in