Overslaan en naar de inhoud gaan

EasyJet naar FCB Amsterdam

Het bureau ontwikkelt alle marketingactiviteiten voor de Nederlandse markt.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Vorig jaar augustus had easyjet na een pitch nog gekozen voor Etcetera. Dat werkte toen aan de Nederlandse vertaling van de geïntegreerde ‘Why not?’ campagne. 

FCB Amsterdam moet het merk nog beter in de Nederlandse markt positioneren. Zo is het bureau verantwoordelijk voor alle socialemedia- en digital activiteiten en ontwikkelt ze ook het tweede Nederlandse deel van de ‘Why not?’ campagne. 

CEO Jos Vis van FCB Amsterdam zegt dat easyJet wil de komende jaren significant wil groeien in Nederland 'in zowel de zakelijke als de leisure markt en als het gaat om het aantal vluchten, bestemmingen en de bezettingsgraad. Maar ook als merk.' 

William Vet, Country Director Nederland easyJet: 'We vervoeren dit jaar meer dan 6 miljoen passagiers naar 42 bestemmingen vanaf Amsterdam. Met FCB Amsterdam als partner hebben we er vertrouwen in dat we de vruchten van deze groei kunnen blijven plukken wat betreft de positie van ons merk in Nederland.'  

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in