Tolga Büyükdoğanay wordt creative director bij Etcetera
Hij wil in hoog tempo veel creatief werk maken
Tolga Büyükdoğanay gaat aan de slag bij Etcetera waar hij een team vormt met Raymond van Schaik. Hiervoor werkt hij 2,5 jaar bij Ogilvy Amsterdam, waar hij verantwoordelijk was voor internationale campagnes voor Philips, KFC en Coca-Cola. Hiervoor werkte hij bij verschillende bureaus in Duitsland, Oostenrijk en Turkije.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Büyükdoğanay wil bij Etcetera juist niet meer aan de slag met zulke grote campagnes. Hij zegt: 'Grote, wereldwijde campagnes kosten veel tijd. Mijn hart ligt meer bij veel creatief werk maken, in hoog tempo.'
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaCreatief directeur Ben Imhoff: 'Met Tolga verbreden we onze horizon met meer universele insights en een nieuwe creatieve energie.'
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid