Overslaan en naar de inhoud gaan

Duo Penotti heeft iets nieuws, speciaal voor pubers

Selmore maakt nieuwe commercial voor Duo Penotti
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Het nieuwe product van Duo Penotti (bekend van de tweekleurige hazelnootpasta) heet Cookies & Milk en is speciaal voor pubers. Dat meldt Selmore, het bureau dat de tv-reclame voor de nieuwe pasta maakte.

related partner content for mobile comes here

Twee kanten

Cookies & Milk is een combinatie van koekjespasta (25% koekjes) en melkpasta. Het broodsmeersel heeft twee kanten: dark & crunchy en zacht & milky. De makers van de commercial zagen een overeenkomst met de doelgroep, namelijk 12-plussers (pubers, dus). Zij hebben ook twee kanten. In de commercial speelt een pubermeisje de hoofdrol. Zij komt thuis in een stoere, donkere outfit. Razendsnel tovert ze zich, zodat ze aan de ontbijttafel zit in een brave, lieve outfit.

Credits:

Klant: Peeters – Duo Penotti

Creatieve directie: Jakko Achterberg & Niels Westra

Copy Writer: Merel den Broeder

Art Director: Stella Geurtsen

RTV Producer: Kitty Slagter

Account: Kim de Winter, Anja Froeling

Klant verantwoordelijk: Marcel Peeters, Madelon de Beer

Productiemaatschappij: Halal           

Regisseur: Arne Toonen

Producer: Judith Engels

D.O.P./Cameraman: Jeroen de Bruin

Offline studio: Halal

Offline editor: Kim Hinrichs

Online: Storm Postproduction

Grading: George Balatoni

Geluidstudio: Postoffice

Geluidstechnicus: Marcel Bultman

Muziek : Goodsounds - Jurriaan Balhuizen, Pieter Brouwer, Tom Sikkers

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in