Overslaan en naar de inhoud gaan

Drogisterij-retailbrand D.I.O. wordt geschrapt ten faveure van DA

Nederlandse Drogisterij Service, franchiseorganisatie achter DA en D.I.O. besluit de winkels onder één naam voort te zetten: DA.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De meer dan 200 drogisterijwinkels onder de naam D.I.O. worden onder een andere naam voortgezet; DA. Dat maakte Nederlandse Drogisterij Service, de overkoepelende franchiseorganisatie achter D.I.O en DA deze week aan de ondernemers bekend.

related partner content for mobile comes here

Huismerk
Nederlandse Drogisterij Service kiest voor het merk DA omdat de naamsbekendheid van die keten een stuk groter is dan het D.I.O.-merk, melden DA en D.I.O. in een persbericht. Een andere pre is dat men een huismerk bezit onder de DA-vlag. Samengebundeld hebben DA en D.I.O. ruim 400 zelfstandige drogisterijen in Nederland.

DA => D.I.O. => DA
De verandering van D.I.O. naar DA is opmerkelijk, omdat in 2014 een groot aantal DA-ondernemers overstapte naar (onder andere) D.I.O. uit onvrede over de toenmalige invoering van de nieuwe DA-winkelformule.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in