Overslaan en naar de inhoud gaan

Download het magazine Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2018

Meer inzicht en inspiratie over de volgende stap naar klantgedrevenheid lees je in het Nationale Klantgedrevenheid Monitor magazine
Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Miniatuurvoorbeeld
© Blauw
Miniatuurvoorbeeld
© Blauw

Hoe staat het eigenlijk met de klantgedrevenheid binnen organisaties? En wat kunnen we van elkaars aanpak en uitdagingen leren om in de volgende volwassenheidsfase te komen?

De antwoorden komen uit de Nationale Klantgedrevenheid Monitor, een online onderzoek onder medewerkers van een goede mix van 567 organisaties in Nederland. Met inzicht en inspiratie in dit trendrapport willen Blauw en CYS ons mooie vakgebied weer een stap verder helpen.

Wat mag je van dit trendrapport verwachten?

  • Inzicht in de status van klantgedrevenheid in Nederland en de verschillende volwassenheidsfases
  • Begrijpen in welke fase van klantgedrevenheid je organisatie zelf zit
  • Patronen herkennen die (ook) in jouw organisatie doorbroken moeten worden
  • Doorhebben op welk vlak je het meeste gas moet geven om een fase verder te komen
  • Inspiratie vanuit experts uit het vak en praktijkvoorbeelden om aan de slag je gaan
  • Uitzicht naar trends op het gebied van klantgedrevenheid en toekomstige uitdagingen

Veel leesplezier en op naar de volgende stap in klantgedrevenheid!

Download de Nationale Klantgedrevenheid Monitor 2018

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Partner
Blauw Research

We willen onze klanten in staat stellen om op basis van nieuwe inzichten, kansen te ontdekken en succesvolle verandering tot stand te brengen in hun organisaties. Creating Positive Change brengen we tot leven met ons IFS model

Lees meer

Insights : We stellen de juiste vragen om consumenten en klanten beter te begrijpen. We hebben veel ervaring in het gebruik van zowel de meest gerenommeerde als de meest innovatieve methodes.

Foresights : We luisteren naar onze klanten om hen te helpen het onverwachte te ontdekken. Daarvoor gebruiken we voorspellende modellen en data uit communities.

Sparks : En we inspireren! Omdat maar al te vaak zelfs de beste ideeën in een rapport op een plank belanden. Daarom maken we creatief gebruik van design en workshops om spelenderwijs insights en foresights te implementeren, om te zorgen dat wij onze belofte waarmaken en positieve veranderingen teweeg brengen.

Lees minder
Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in