DMSA richt platform op voor facilitaire callcenters
Volgens DMSA is er in het bedrijfsleven veel behoefte aan gedegen informatie over het uitbesteden van klantcontact aan facilitaire callcenters. Informatievoorziening over o.a. welke vormen van klantcontact kunnen worden uitbesteed, hoe dat in zijn werk gaat, hoe je een geschikte businesspartner selecteert en wat je daarvan mag verwachten, is dus een belangrijk aandachtspunt voor de nieuwe businessgroep.
De andere is imagoversterking. Omdat facilitaire callcenters meestal ‘in de huid van de opdrachtgever kruipen’ worden ze vaak niet als zelfstandig bedrijf herkend. Terwijl het een bedrijfstype is dat veel werkgelegenheid biedt, ook aan zogenaamde ‘achterstandsgroepen’ op de arbeidsmarkt.Bij de businessgroep zijn 36 callcenters aangesloten. Intern gaat men zich vooral bezighouden met onderlinge informatie-uitwisseling, zelfregulering en kwaliteitsnormering.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid