Overslaan en naar de inhoud gaan

Dit is de nieuwe organisatiestructuur van TMG

Remco Bos (ex-Hyves en ex-Vice) is aangesteld als Sales Director B2B.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Nieuwe eigenaar Mediahuis heeft de organisatiestructuur neergezet waarmee Telegraaf Media Groep de commerciële markt moet gaan bewerken. De organisatie staat per 1 februari. Het draaide om het aanbrengen van 'meer focus in de activiteiten en effectiever en efficiënter werken'.

'De nieuwe organisatie is gericht op het laten excelleren van onze kernactiviteiten in de driehoek redactie, business-to-consumer (B2C) en business-to-business (B2B).  Een optimale dienstverlening aan consument en adverteerder staat hierbij centraal. De organisatie is platter en minder complex dan voorheen' 

De toekomstplannen van TMG draaien om drie pijlers: 
•    focus op onze sterke merken;
•    het bieden van de beste kwaliteit en service aan onze relaties;
•    het versterken van de organisatie.

De structuur ziet er als volgt uit

Klik hier voor een grotere versie
 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in