Diet Coke naar Wieden + Kennedy
Coca-Cola heeft de samenwerking met Wieden + Kennedy uitgebreid door het Diet Coke-acount in Amerika toe te wijzen aan het bureau.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Het zo’n 60 miljoen dollar tellende account komt van Interpublic Group's DraftFCB. De beslissing is genomen omdat DraftFCB worstelde met een nieuw creatief concept, terwijl W+K’s filiaal in Portland wel met goede ideeën kwam.
Coca-Cola bracht vorig jaar het Coke Classic-account onder bij W+K in Amsterdam (‘The Coke side of life), terwijl het bureau in Portland werkt op Powerade.
Het eerste werk voor Diet Coke in de VS is in het eerste kwartaal van volgend jaar te zien.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Bron: Adweek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid