Overslaan en naar de inhoud gaan

DFMA Award voor Guitar Hero

De DFMA Award is gistermiddag uitgereikt aan Move. Het bureau won de prijs met een campagne voor de spelcomputergame Guitar Hero.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Guitar Hero case is een brandactivation campagne waarmee Move inspeelt op de trend dat iedereen graag beroemd wil zijn. Onder het motto 'Iedereen een Guitar Hero!' kregen bezoekers van popfestivals de mogelijkheid om als hero te spelen op de grasvelden van volle stadions en festivals

related partner content for mobile comes here

De DFMA Award, een initiatief van de Dutch Field Marking Assiociation, heeft tot doel een stimulans te geen aan het vakgebied fieldmarketing. In totaal waren er vijf cases genomineerd voor de prijs, die dit jaar voor de tweede keer werd toegekend. De andere genomineerden waren: Bananas (met een imagosampling campagne voor Fisherman's Friend), Boost Concepts (met een mobiele showroom voor Mazda Nederland), Opvallers (met een activatiecampagne voor Sport 1) en Young Perfect Promotions (met een 3D Holo Display voor Hak).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in