Overslaan en naar de inhoud gaan

Sens marketingdirector Crocs Europe

Gwendolyn Sens is benoemd tot marketingdirector van Crocs Europe.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Crocs ontwerpt, produceert en distribueert schoenen voor mannen, vrouwen en kinderen onder het eigen Crocs-merk. Inmiddels worden de schoenen in 100 landen verkocht. Sens heeft een ruime ervaring in marketing en communicatie. Ze werkte in verschillende nationale en internationale marketing- en communicatiefuncties bij Mexx International, WE Fashion Europe en Albert Heijn. De laatste vijf jaar runde zij haar eigen bedrijf (CommonSens) in strategi-sche marketing, branding en communicatiestrategieën en campagnes. Ook begeleidde zij internationale bureaupitches. Shell, KPN Mobiel, Robeco Groep, Marlies Dekkers en Nationale Nederlanden waren enkele bedrijven in haar portfolio. ‘Ik houd ervan om mij te richten op innovatief en creatief strategisch denken en dit tot leven te laten komen in real-life concepten. Crocs daagt mij uit om dit te doen’, zegt Sens over haar overstap.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in