Overslaan en naar de inhoud gaan

De Vegetarische Slager en Unox komen met kant-en-klaar vegetarisch product

Vegetarische Gehacktballetjes in tomatensaus: de vegetarische versie van het vleesproduct.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Unox en De Vegetarische Slager werkten opnieuw samen om een kant-en-klaar product dat lang houdbaar is (nieuw in het vegetarische segment) geschikt te maken voor de sterk groeiende doelgroep van flexitariërs en vegetariërs.

related partner content for mobile comes here

De introductie van Vegetarische Gehacktballetjes in tomatensaus volgt op de eerdere lancering van Gehacktballetjes in satésaus. Volgens Jaap Korteweg, oprichter van De Vegetarische Slager, is het vervolg op de samenwerking met Unilever, moederbedrijf van Unox, een nieuwe mijlpaal.

Korteweg: ‘Ons ideaal is om vleesliefhebbers te laten beleven dat ze helemaal niets hoeven te missen als ze het vlees één of meerdere dagen achterwege laten. Daarom proberen we altijd de smaak van echt vlees te vangen en onderscheiden wij ons met een geheel nieuwe generatie vlees- en visvervangers. Unilever bereikt miljoenen mensen in Nederland en deze stap samen met Unox zal het voor nog meer mensen aantrekkelijk maken om met vegetarisch eten kennis te maken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Annie van Doorn Voois

Waarom scharreleieren gebruiken in een vegetarische unox rookworst?
Het gaat hierbij nog steeds om kippen die niet vrij kunnen scharrelen. De naam geeft de indruk van wel, maar ga er maar eens een kijkje nemen. Veel beter zou het zijn als er vrije uitloopkippeneieren gebruikt zouden worden.
Als er een vegetarische rookworst komt doe het dan gelijk goed. De echte vegetariër doen jullie hier geen plezier mee, die eten geen producten die afkomstig zijn van dierenleed.
Met vriendelijke groet Annie van Doorn Voois

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in