De nieuwe leesmap


Een dienst als MAGHOUND zou een goed idee zijn voor ons tijdschriftenland.
Deze mix & match dienstverlening (bèta versie) uit de VS maakt de keuze voor een magazine flexibel, voornamelijk omdat er niets vast ligt (een abonnement kan een blok aan het been zijn) en de voorkeur voor een pakket steeds gewijzigd kan worden. Het minimumpakket bestaat uit 3 tijdschriften voor $ 4,95 per maand.
MAGHOUND is een initiatief van Time Inc. (van Time Warner), uitgever van ruim 120 titels. Met MAGHOUND trachten zij de mediaversnippering te faciliteren.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn Nederland kennen we natuurlijk de aloude Leesmap, maar daarbij gaat het om oude bladen. Sanoma komt met de uitgave BEST of, maar een abonnement daarop nemen is (nog) niet mogelijk. Overigens is ook nog niet duidelijk wat de redactionele samenstelling van het blad is:
"BEST of bevat het beste van de beste bladen! De beste producties van de makers van Libelle, Marie Claire, Linda, Viva, Nieuwe Revu, GTO, Fancy, Playboy etc. Producties die persoonlijk gekozen zijn door alle hoofdredacteuren. De formule van Best of is gebaseerd op de gedachte dat deze bladen een schat aan content bevatten. Producties die meer dan de moeite waard zijn om te (her)lezen. Best of bevat daarom een verzameling van de beste artikelen uit - voornamelijk - vrouwentitels van Sanoma Uitgevers."
Met een blad als 'BEST of' kan een stap in de goede richting gemaakt worden, echter heeft de lezer weinig keuzevrijheid en is deze wederom afhankelijk van de uitgevers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid