Overslaan en naar de inhoud gaan

De nieuwe leesmap

Nederland is een dichtbevolkt tijdschriftenland. Voor iedereen is er wel een magazine, of meerdere. Een keuze maken is lastig en de…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Een dienst als

related partner content for mobile comes here

Deze mix & match dienstverlening (bèta versie) uit de VS maakt de keuze voor een magazine flexibel, voornamelijk omdat er niets vast ligt (een abonnement kan een blok aan het been zijn) en de voorkeur voor een pakket steeds gewijzigd kan worden. Het minimumpakket bestaat uit 3 tijdschriften voor $ 4,95 per maand.
MAGHOUND is een initiatief van (van Time Warner), uitgever van ruim 120 titels. Met MAGHOUND trachten zij de mediaversnippering te faciliteren.

In Nederland kennen we natuurlijk de aloude , maar daarbij gaat het om oude bladen. Sanoma komt met de uitgave , maar een abonnement daarop nemen is (nog) niet mogelijk. Overigens is ook nog niet duidelijk wat de redactionele samenstelling van het blad is:

"BEST of bevat het beste van de beste bladen! De beste producties van de makers van Libelle, Marie Claire, Linda, Viva, Nieuwe Revu, GTO, Fancy, Playboy etc. Producties die persoonlijk gekozen zijn door alle hoofdredacteuren. De formule van Best of is gebaseerd op de gedachte dat deze bladen een schat aan content bevatten. Producties die meer dan de moeite waard zijn om te (her)lezen. Best of bevat daarom een verzameling van de beste artikelen uit - voornamelijk - vrouwentitels van Sanoma Uitgevers."

Met een blad als 'BEST of' kan een stap in de goede richting gemaakt worden, echter heeft de lezer weinig keuzevrijheid en is deze wederom afhankelijk van de uitgevers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in