Overslaan en naar de inhoud gaan

Crossmediale e-mailcommunicatie

De meeste mensen lezen e-mails op het beeldscherm van hun computer of smartphone.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Sommigen printen e-mails uit en lezen ze op papier. En steeds meer mensen luisteren naar hun e-mail. Bijvoorbeeld onderweg in de auto, met behulp van text-to-speechfunctionaliteiten voor e-mail.

related partner content for mobile comes here

Organisaties zullen hun e-mailcommunicatie op deze nieuwe realiteiten moeten afstemmen: op scherm, gedrukt en audio, op pc, pda en smartphone. Geen probleem, want de nieuwste e-mailmarketingsystemen kunnen automatisch en goedkoop de juiste versies voor de verschillende kanalen en ‘consumptiewijzen’ aanmaken.

Bron: Direkt Marketing

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in