Crossmediale e-mailcommunicatie
De meeste mensen lezen e-mails op het beeldscherm van hun computer of smartphone.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Sommigen printen e-mails uit en lezen ze op papier. En steeds meer mensen luisteren naar hun e-mail. Bijvoorbeeld onderweg in de auto, met behulp van text-to-speechfunctionaliteiten voor e-mail.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Organisaties zullen hun e-mailcommunicatie op deze nieuwe realiteiten moeten afstemmen: op scherm, gedrukt en audio, op pc, pda en smartphone. Geen probleem, want de nieuwste e-mailmarketingsystemen kunnen automatisch en goedkoop de juiste versies voor de verschillende kanalen en ‘consumptiewijzen’ aanmaken.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Direkt Marketing
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid