Overslaan en naar de inhoud gaan

Coq de Grand Honneur voor Fred Bronner en Fred van Raaij

In de kantine van Tommy Hilfiger werden door het GVR vanavond vijf Hanen uitgereikt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Coq d’ Honneur van het GVR ging naar Arian Buurman van de Ster en naar Ruud de Langen, ceo van Mindshare en columnist van Adformatie.
Buurman: 'Ik heb al heel wat prijzen uitgedeeld, maar zelf krijg ik niet zo veel, dus ik ben volslagen verrast.'
De Langen werd door de jury getypeerd als 'een mediaman die 24 uur per dag, zeven dagen per week met zijn vak bezig is en daarbij niet schuwt om zijn scherpe mening te geven.'
De Jonge Haan ging naar de chef internet van NRC Media, Ernst Jan Pfauth. Hij liet daarmee Arthur Clement, Development Manager RTL Digital, en Casper Mooyman, Manager Online Marketing Sara Lee, achter zich.

related partner content for mobile comes here

Daarnaast werden er ook twee stuks van de Coq de Grand Honneur uitgedeeld. Die gingen naar de wetenschappers die afgelopen jaar met pensioen gingen: Fred van Raaij en Fred Bronner. Fred van Raay: 'Toen ik begon werd reclame gezien als een mulo-vak. Inmiddels is het voor een deel ook een academisch vak. Er is dus veel gebeurd. Gelukkig.'

Het was een genoeglijke avond met weinig controverse en veel eensgezindheid. Onder andere over het belang van jong talent voor de branche. Ruud Polman, voorzitter van het GVR: ‘Het is erg lastig om geschikte kandidaten voor de Jonge Haan te vinden. Aan de internetkant zit nog wel wat, maar aan media- en reclamezijde is het moeilijk iemand te vinden.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in