Overslaan en naar de inhoud gaan

AKQA naar Parijs

Na Amsterdam en Berlijn is Parijs nu AKQA's derde vestigingsstad op het Europese vasteland. De eerste klant zal Nike zijn.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

AKQA is een van de meest succesvolle onafhankelijke digitale bureaus met wereldwijd meer dan 1.100 werknemers en (naast de vestigingen op het Europese continent) kantoren in Londen, New York, San Franscisco, Washington D.C. en Shanghai. Vorig jaar werd het bureau zowel door het Britse vakblad Campaign als door de Amerikaanse tegenhanger Adage tot Digital Agency of the Year uitgeroepen. Nike, de eerste klant van AKQA Paris, is al 12 jaar klant bij het netwerk.

related partner content for mobile comes here

Aan het hoofd van het Parijse kantoor, dat gevestigd is in het Quartier Latin, staat creative director Peter Lund en associate creative director Nicolai Smith. Julien Veillon is aangenomen als associate creative director en copywriter. AKQA Paris valt onder de verantwoordelijkheid van Guy Wieynk, AKQA's Europese managing director.

James Hilton, CCO en mede-oprichter van AKQA zegt over de creatieve directie: 'Dit is hét dream-team voor onze eerste stappen in Parijs. We verwachten samen met hen het beste te halen uit de mensen die we hopen aan te trekken uit de enorme poel van Frans creatief talent. AKQA Paris is al begonnen met het werven van medewerkers. Het is de bedoeling dat er 40 mensen in dienst komen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in