Overslaan en naar de inhoud gaan

AH wil rectificatie advertentie Dirk

Albert Heijn heeft een kort geding aangespannen tegen Dirk van den Broek om een paginagrote advertentie waarin volgens AH een onjuiste…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Albert Heijn wil dat Dirk van den Broek de onjuistheden rectificeert. De advertentie werd op 14 januari in enkele dagbladen geplaatst. Volgens AH werden in de advertentie onjuiste prijzen genoemd van producten van Albert Heijn. Ook werd niet goed aangegeven om welke producten of varianten het precies ging. Daarnaast zouden er fouten zijn gemaakt in de berekeningen van de prijzen en de prijsverschillen.

related partner content for mobile comes here

AH heeft de afgelopen weken gesprekken gevoerd met Dirk van den Broek. De branchegenoot heeft volgens de woordvoerster excuses aangeboden voor de onjuiste gegevens, maar wilde niet overgaan tot rectificatie. Albert Heijn wil die nu via de rechter afdwingen, 'om helderheid te krijgen voor de consument'.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in