Overslaan en naar de inhoud gaan

Consumentenorganisatie gered van faillisement

Consumentenvereniging Goede Waar & Co, de 'belangenbehartiger van de bewuste consument' is opnieuw tot leven gekomen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Op de ledenvergadering op maandag 3 oktober werd dit officieel bekendgemaakt.

related partner content for mobile comes here

Dit is tevens de dag waarop de consumentenorganisatie onder deze naam haar derde verjaardag viert.De vereniging bestaat al meer dan 20 jaar en was voorheen bekend als Alternatieve Konsumenten Bond.

De consumentenvereniging was op leven na dood. Het aantal leden groeide niet als verwacht en was nagenoeg failliet. Om de organisatie weer op de rails te krijgen, is er een half jaar geleden een nieuwe directeur aangetrokken.

Goede Waar & Co is met een nieuw project gestart waarin de duurzaamheid van legerkleding onder de loep wordt genomen. Middels een uitgebreide campagne gaat de organisatie militairen van de Koninklijke Landmacht mobiliseren om de inkopers van hun bedrijfskleding ervan te overtuigen om duurzamer in te kopen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in