Communicatie Poll: Les Bleus en hun sponsors
De stelling van deze Communicatie Poll is gewijd aan de negatieve gevolgen van het geruzie bij het Franse WK team (zie nieuwsartikel). De…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
De stelling van deze Communicatie Poll is gewijd aan de negatieve gevolgen van het geruzie bij het Franse WK team (zie nieuwsartikel). De stelling luidt 'Crédit Agricole en Quick staken hun campagnes rond het Franse WK team vanwege de heethoofdige acties van 'Les Bleus'. Terecht?' (zie homepage rechterkolom)
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De stelling van vorige week luidde 'FIFA laat Bavaria-Babes oppakken, terecht?' Daarmee was een overweldigende meerderheid van 87 procent het oneens. Zij kozen het antwoord ‘Wat een starre actie, dit bezorgt FIFA alleen negatieve pers.’ Een minderheid van 13 procent vond de actie wel terecht en opteerde voor ‘Inderdaad, de bond moet zijn eigen sponsoren beschermen’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid