Overslaan en naar de inhoud gaan

Communicatie Poll: 'Defensie communiceert op juiste frequentie'

Defensie treft de juiste snaar bij communicatie over gesneuvelden. Te veel medeleven met nabestaanden komt niet authentiek over. Dat vindt…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Slechts 27 procent van de stemmers op de stelling van afgelopen week oordeelde anders en stemde voor ‘Nee, er wordt veel te weinig rekening gehouden met de heersende emotiecultuur’.

related partner content for mobile comes here

De actuele stelling is gewijd aan de ethiek van het publieke leedvermaak dat het tv-programma De Gouden Kooi opwekt. Regeringspartijen CDA en ChristenUnie roepen bedrijven op geen spotjes te plaatsen rond deze reality-soap. Tweede Kamerlid Joop Atsma van het CDA noemt het tv-programma, waarin mensen elkaar het huis uit pesten, te walgelijk voor woorden. Moeten de kamerleden stoppen met deze normen- en waarden betutteling of moet het bedrijfsleven uit mvo-overwegingen de financiële stekker uit dit soort tv-programma’s trekken? Stem mee via de Communicatie Online Poll (homepage, rechterkolom)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in