Overslaan en naar de inhoud gaan

Coca-Cola GB moedigt recycling aan met liefdesverhaal

In een stop-motionfilm promoot de frisdrankgigant een duurzamere wereld.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De campagne van Coca-Cola Great Britain is uitgerold via verschillende kanalen, waaronder social media, digital en tv onder de naam Love Story.

related partner content for mobile comes here

In een stop-motionfilm als commercial is te zien hoe twee plastic flesjes verliefd op elkaar worden, nadat ze elkaar steeds opnieuw tegenkomen door recycling. Deze campagne moedigt de consument dan ook aan om een fles frisdrank na gebruik te recyclen.

Ogilvy & Mather Berlin is verantwoordelijk voor The Love Story. De Berlijnse kunstenaar Lacy Barry gebruikte voor de stop-motioncommercial meer dan 1500 flesjes en blikjes van onder andere Coca-Cola, Fanta en Sprite.

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in