Customer Experience Vertrouwen in buitenlandse webwinkels gestegen, maar Nederlander is nog steeds wantrouwend
Contentmarketing Hoe we bij NRC afkickten van onze verslaving aan oplagecijfers Meer kranten betekent niet per definitie een gezonder bedrijf.
Customer Experience Blokker gaat Coolblue en Bol.com achterna met online verkoop witgoed De winkelketen breidt zijn assortiment uit met wasmachines, drogers en koelkasten.
Interne communicatie Consumenten talen niet naar ‘nieuwe’ als chatbots en sociale media als het om service gaat Ze geven nog steeds de voorkeur aan e-mail en telefonie.
Customer Experience Vertrouwen in buitenlandse webwinkels gestegen, maar Nederlander is nog steeds wantrouwend 40 procent voelt zich oké bij plaatsen online bestellingen in buitenland.
Contentmarketing Hoe we bij NRC afkickten van onze verslaving aan oplagecijfers Meer kranten betekent niet per definitie een gezonder bedrijf.
Customer Experience Blokker gaat Coolblue en Bol.com achterna met online verkoop witgoed De winkelketen breidt zijn assortiment uit met wasmachines, drogers en koelkasten.
Interne communicatie Consumenten talen niet naar ‘nieuwe’ als chatbots en sociale media als het om service gaat Ze geven nog steeds de voorkeur aan e-mail en telefonie.
Customer Experience Vertrouwen in buitenlandse webwinkels gestegen, maar Nederlander is nog steeds wantrouwend 40 procent voelt zich oké bij plaatsen online bestellingen in buitenland.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid