Overslaan en naar de inhoud gaan

Chevrolet kiest nieuw wereldwijd reclamebureau

Na een evaluatie van het creatieve account heeft Chevrolet een nieuw opgericht bureau, Commonwealth, gekozen als het nieuwe wereldwijde…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Commonwealth krijgt de verantwoordelijkheid voor het ontwikkelen van creatieve campagnes voor alle Chevrolet-platforms op wereldwijd niveau. Commonwealth is gevestigd in Detroit, is de allereerste 50-50 joint venture in zijn soort, waarbij het in San Francisco gevestigde Goodby, Silverstein & Partners (Omnicom Group) wordt gecombineerd met McCann Erickson Worldwide uit New York (Interpublic Group).

related partner content for mobile comes here

Chevrolet maakte voorheen gebruik van 70 bureaus wereldwijd. 'Dit is voor het eerst dat twee grote marketingcommunicatie holdingbedrijven samen zijn gekomen om één enkele onderneming te vormen', zegt GM Vice President en Global Chief Marketing Officer Joel Ewanick. 'Commonwealth wordt hier direct in Detroit gevestigd en het primaire doel van het bureau wordt het versterken en verder uitbreiden van Chevrolet's positie als een iconisch wereldwijd merk.'

De aanstelling van dit bureau maakt samen met de recente keuze voor Carat als GM's bureau voor mediaplanning en -inkoopactiviteiten, deel uit van de inspanningen om de marketingactiviteiten efficiënter in te vullen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in