Chevrolet kiest nieuw wereldwijd reclamebureau
Commonwealth krijgt de verantwoordelijkheid voor het ontwikkelen van creatieve campagnes voor alle Chevrolet-platforms op wereldwijd niveau. Commonwealth is gevestigd in Detroit, is de allereerste 50-50 joint venture in zijn soort, waarbij het in San Francisco gevestigde Goodby, Silverstein & Partners (Omnicom Group) wordt gecombineerd met McCann Erickson Worldwide uit New York (Interpublic Group).
Chevrolet maakte voorheen gebruik van 70 bureaus wereldwijd. 'Dit is voor het eerst dat twee grote marketingcommunicatie holdingbedrijven samen zijn gekomen om één enkele onderneming te vormen', zegt GM Vice President en Global Chief Marketing Officer Joel Ewanick. 'Commonwealth wordt hier direct in Detroit gevestigd en het primaire doel van het bureau wordt het versterken en verder uitbreiden van Chevrolet's positie als een iconisch wereldwijd merk.'
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaDe aanstelling van dit bureau maakt samen met de recente keuze voor Carat als GM's bureau voor mediaplanning en -inkoopactiviteiten, deel uit van de inspanningen om de marketingactiviteiten efficiënter in te vullen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid