Campagne 'Verder leren tot je 80ste' wint


Het filmpje wordt daarom geproduceerd en op 1 en 2 december aanstaande uitgezonden op de muziekzenders TMF en MTV. Chourak ontving de prijs dinsdag uit handen van staatssecretaris Marja van Bijsterveldt (Onderwijs).
De prijs voor het filmpje dat het meest bekeken is op internet, gaat naar David Heemstra uit Hoogeveen. Voor zijn film ‘Basketbal’ ontving hijuit handen van Jörgen Raymann de ‘gepimpte’ scooter, die tijdens de campagne is gebruikt.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe wedstrijdopdracht luidde: ‘leerlingen bekend maken met de nieuwe wet waarin staat dat zij moeten doorleren tot hun 18e, tenzij ze in het bezit zijn van een mbo-2, havo-, of vwo-diploma’. De wedstrijd werd uitgeschreven rondom de campagne ‘Verder leren dan je neus lang is’, de campagne van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. In de commercial speelt Jörgen Raymann de hoofdrol.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid