Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne 'Verder leren tot je 80ste' wint

Hicham Chourak uit Geldermalsen is winnaar geworden van de wedstrijd rondom de campagne ‘Verder leren dan je neus lang is’. Zijn…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het filmpje wordt daarom geproduceerd en op 1 en 2 december aanstaande uitgezonden op de muziekzenders TMF en MTV. Chourak ontving de prijs dinsdag uit handen van staatssecretaris Marja van Bijsterveldt (Onderwijs).

related partner content for mobile comes here

De prijs voor het filmpje dat het meest bekeken is op internet, gaat naar David Heemstra uit Hoogeveen. Voor zijn film ‘Basketbal’ ontving hijuit handen van Jörgen Raymann de ‘gepimpte’ scooter, die tijdens de campagne is gebruikt.

De wedstrijdopdracht luidde: ‘leerlingen bekend maken met de nieuwe wet waarin staat dat zij moeten doorleren tot hun 18e, tenzij ze in het bezit zijn van een mbo-2, havo-, of vwo-diploma’. De wedstrijd werd uitgeschreven rondom de campagne ‘Verder leren dan je neus lang is’, de campagne van het ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap. In de commercial speelt Jörgen Raymann de hoofdrol.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in