Campagne over vakantie met jonge kinderen
De campagne richt zich op ouders met kinderen van nul tot en met zes jaar. Maartje Schouten, NBTC-marketing-manager Nederland en moeder van Kim (6)en Just (4) vertelt dat mensen die kinderen krijgen in een andere levensfase komen. “Jonge ouders moeten op zoek naar een vakantie-invulling die niet alleen bij hen, maar ook bij de kinderen past.” Volgens Schouten zijn ouders vaak angstig om op pad te gaan met de kleintjes. “Maar er kan veel meer dan mensen denken. Wij hebben nu een magazine gemaakt waarin mensen in een oogopslag kunnen zien wat ze met de kinderen kunnen doen.” aldus Schouten. 'Mensenkinderen' van de hand van Dick Bruna nemen ouders in het magazine mee door de verschillende mogelijkheden van vakantievieren.
Volgens Schouten zijn kinderen dol op zwemmen en op het bos. “Wij geven tips voor veilige poedelparadijzen waar je zelfs met de allerkleinsten naartoe kunt.” Nederland telt volgens het NBTC 870.000 gezinnen met kinderen in de leeftijd tot zes jaar. Deze groep maakt meer dan zes miljoen vakanties per jaar, waarvan meer dan de helft in eigen land plaats vindt. (ANP)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid