Overslaan en naar de inhoud gaan

Campagne over vakantie met jonge kinderen

Het Nederlands Bureau voor Toerisme & Congressen (NBTC) heeft in Utrecht de aftrap gegeven voor de nieuwe campagne 'Lekker weg met jonge…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De richt zich op ouders met kinderen van nul tot en met zes jaar. Maartje Schouten, NBTC-marketing-manager Nederland en moeder van Kim (6)en Just (4) vertelt dat mensen die kinderen krijgen in een andere levensfase komen. “Jonge ouders moeten op zoek naar een vakantie-invulling die niet alleen bij hen, maar ook bij de kinderen past.” Volgens Schouten zijn ouders vaak angstig om op pad te gaan met de kleintjes. “Maar er kan veel meer dan mensen denken. Wij hebben nu een magazine gemaakt waarin mensen in een oogopslag kunnen zien wat ze met de kinderen kunnen doen.” aldus Schouten. 'Mensenkinderen' van de hand van Dick Bruna nemen ouders in het magazine mee door de verschillende mogelijkheden van vakantievieren.

related partner content for mobile comes here

Volgens Schouten zijn kinderen dol op zwemmen en op het bos. “Wij geven tips voor veilige poedelparadijzen waar je zelfs met de allerkleinsten naartoe kunt.” Nederland telt volgens het NBTC 870.000 gezinnen met kinderen in de leeftijd tot zes jaar. Deze groep maakt meer dan zes miljoen vakanties per jaar, waarvan meer dan de helft in eigen land plaats vindt. (ANP)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in