
Unicef zet de zakelijke social netwerksite in om kinderarbeid onder de aandacht te brengen. Via een profiel op Linkedin vraagt Jusuf aandacht voor zijn schrijnende leefomstandigheden. En voor die van 150 miljoen andere kinderen die moeten werken onder zware omstandigheden.
Via de 'company-website' link kom je op de actiesite van Unicef: www.unicef.nl/wat-doet-unicef/campagnes/kinderarbeid-dat-pikken-we-niet
Vacatures
Communicatiemedewerker
AVROTROSCommunicatieadviseur
StadlanderProduct Marketing Manager EMEA
Legrand AV Netherlands BVEen opvallende campagne die de realiteit heel erg dichtbij brengt. De campagne ging 13 november van start met een sms-actie, waarbij met ieder sms-je 1,50 euro werd gedoneerd. Met de opbrengst van 100 sms-jes kan Unicef een kind helpen en het naar school laten gaan.
Opvallen deed Unicef trouwens ook met onderstaande commercial, waarin Nederlandse kinderen werken op straat:
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee