(Campagne) Cars- inhaker Allsecur
Voor de DVD-release van Cars 2 is verzekeraar Allsecur een samenwerking aangegaan met The Walt Disney Company.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Voor de DVD-release van Cars 2 is verzekeraar Allsecur een samenwerking aangegaan met The Walt Disney Company.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De campagne van Allsecur en Disney gaat vandaag van start op televisie, online, op radio, print en via Facebook. Daarnaast plakten de twee de kenmerkende Cars-ogen op een aantal autoruiten in Amsterdam.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn de televisiespots krijgt Bliksem pech onderweg, waarna vriendje Takel komt aangereden en hem snel weer op weg helpt. Laatstgenoemde symboliseert de Schadecoach, een service van Allsecur.nl die automobilisten telefonisch helpt bij schade of pech.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid