Nieuwe Hi-campagne: Vrienden staan nooit uit


Jongeren zijn eigenlijk altijd met elkaar verbonden. Dankzij Facebook, Hyves, Twitter, Foursquare en WhatsApp is onbereikbaar zijn not done. Hi komt met een nieuwe abonnementsvorm voor jongeren: Hi Messaging. Daarmee heb je sneller internet, meer MB’s en kun je onbeperkt sms-en.
In de commercial zien we twee vrienden die in paniek met een noodvaart door een stad rennen. Over muren en auto’s. Op weg naar het huis van een vriend waar vermoedelijk iets verschrikkelijks mee is gebeurd. Want waarom zou hij anders al 12 seconden niet reageren op tweets, sms-jes, Facebook en WhatsApp berichten?
Bureau: FHV BBDO
Creatie: Emilio de Haan, Rogier de Bruin
Creatieve Directie: Martin Cornelissen, Mark Muller
Accountbehandeling: Elwira Stuur, Maryse van de Velde
Strategie:Yvette Pasman, Derk van Beek
Verantwoordelijk bij client: Yvonne Prins, Dave Frauenfelder, Steffen Rieter
RTV: Peter Burger
Productiemaatschappij: Supereasterfeather @ In case of fire
Regisseur: Sven Super
Producer: Arjan Oosterveer
DOP: Rutger Storm
Off- en online Editor: Kevin Whelan, Ben Isaacs
Geluid en Colourist: The Ambassadors
Muziek: Massive Music
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid