Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuwe Hi-campagne: Vrienden staan nooit uit

Hi komt met de nieuwe campagne 'Vrienden staan nooit uit' rond een nieuwe abonnementsvorm voor jongeren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Jongeren zijn eigenlijk altijd met elkaar verbonden. Dankzij Facebook, Hyves, Twitter, Foursquare en WhatsApp is onbereikbaar zijn not done. Hi komt met een nieuwe abonnementsvorm voor jongeren: Hi Messaging. Daarmee heb je sneller internet, meer MB’s en kun je onbeperkt sms-en.
In de commercial zien we twee vrienden die in paniek met een noodvaart door een stad rennen. Over muren en auto’s. Op weg naar het huis van een vriend waar vermoedelijk iets verschrikkelijks mee is gebeurd. Want waarom zou hij anders al 12 seconden niet reageren op tweets, sms-jes, Facebook en WhatsApp berichten?

related partner content for mobile comes here

Bureau: FHV BBDO
Creatie: Emilio de Haan, Rogier de Bruin
Creatieve Directie: Martin Cornelissen, Mark Muller
Accountbehandeling: Elwira Stuur, Maryse van de Velde
Strategie:Yvette Pasman, Derk van Beek
Verantwoordelijk bij client: Yvonne Prins, Dave Frauenfelder, Steffen Rieter
RTV: Peter Burger
Productiemaatschappij: Supereasterfeather @ In case of fire
Regisseur: Sven Super
Producer: Arjan Oosterveer
DOP: Rutger Storm
Off- en online Editor: Kevin Whelan, Ben Isaacs
Geluid en Colourist: The Ambassadors
Muziek: Massive Music

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in