Overslaan en naar de inhoud gaan

C1000 zwicht voor Wakker Dier

De campagne van Wakker Dier tegen de kiloknalleracties van C1000 heeft effect: de supermarkt stopt voorlopig met de vleesaanbiedingen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Dat meldt De Volkskrant. De krant heeft een intern memo van C1000 in handen gekregen, waaruit zou blijken dat de vleesaanbiedingen volgende week worden vervangen door een actie van twee broden voor de prijs van één.

related partner content for mobile comes here

In de memo staat dat er in de week van 16 augustus geen acties met vlees komen ‘in verband met de acties van Wakker Dier, waarin een sterke focus op C1000 ligt’. ‘Op deze korte termijn was het alleen mogelijk dit om te wisselen voor een andere versgroep, namelijk brood', staat er verder in de memo.

Wakker Dier begon onlangs een radiocampagne waarin de organisatie klanten van C1000 opriep hun vlees bij de concurrenten te kopen. Als grootste slager van Nederland is C1000 volgens Wakker Dier verantwoordelijk voor de prijzenslag met vlees in de supermarkten. En die prijzenslag gaat volgens Wakker Dier ten koste van dierenwelzijn.

C1000 wil vandaag niet zeggen waarom het besluit is genomen om te stoppen met de actie.

Bron: de Volkskrant.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in