C1000 zwicht voor Wakker Dier
Dat meldt De Volkskrant. De krant heeft een intern memo van C1000 in handen gekregen, waaruit zou blijken dat de vleesaanbiedingen volgende week worden vervangen door een actie van twee broden voor de prijs van één.
In de memo staat dat er in de week van 16 augustus geen acties met vlees komen ‘in verband met de acties van Wakker Dier, waarin een sterke focus op C1000 ligt’. ‘Op deze korte termijn was het alleen mogelijk dit om te wisselen voor een andere versgroep, namelijk brood', staat er verder in de memo.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisWakker Dier begon onlangs een radiocampagne waarin de organisatie klanten van C1000 opriep hun vlees bij de concurrenten te kopen. Als grootste slager van Nederland is C1000 volgens Wakker Dier verantwoordelijk voor de prijzenslag met vlees in de supermarkten. En die prijzenslag gaat volgens Wakker Dier ten koste van dierenwelzijn.
C1000 wil vandaag niet zeggen waarom het besluit is genomen om te stoppen met de actie.
Bron: de Volkskrant.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid