Overslaan en naar de inhoud gaan

Bonenoffensief Hak betaalt zich uit: 14 procent in de plus

Het Jaar van de Peulvrucht is maar net begonnen, nu al heeft Hak goed bonennieuws.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

2016 is door de Verenigde Naties uitgeroepen tot het Internationale Jaar van de Peulvrucht. De organisatie wil in 32 landen de boodschap overbrengen dat bonen lekker, gezond en duurzaam zijn.  De officiële aftrap van het Jaar van de Peulvrucht is op 6 januari. In Nederland wordt de campagne gevoerd door de Blije Boon: een initiatief van het Nationaal Comité Bonen, een samenwerking van de , retail en bonenfabrikanten. Hak is er daar één van. 

related partner content for mobile comes here

Maar Hak trapte zijn eigen bonenjaar vorig jaar al af. Toen startte het met de campagne &;&; met in de hoofdrol televisiekok Herman den Blijker. Deze en andere hebben kennelijk hun vruchten afgeworpen, want Hak meldt dat het in 2015 met 14 procent is gegroeid in omzet in de categorie bonen. Daarmee is Hak marktleider in die overigens succesvolle categorie; de markt groeide met 8 procent.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in