Overslaan en naar de inhoud gaan

BMG Advertising werkt voor Harley-Davidson

Het Duitse BMG Advertising gaat de pan-Europese campagnes maken voor Harley-Davidson. Het motormerk gaat samen met BMG op zoek naar een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Harley-Davidson hield een pitch voor een pan-Europese campagne tussen de bestaande partners in Groot-Brittannië, Duitsland, Italië, Frankrijk en de Benelux. Eerder had het motormerk haar samenwerking met het Engelse BBH stop gezet. Volgens Marketing Communications Manager Mark Op de Beeck zien mensen nog steeds alleen de extreme doelgroepen van Harley-Davidson. "De gevaarlijke biker of de oude grijze rijke man die zijn tweede jeugd beleeft. Daar zit echter nog een grote doelgroep tussenin die ook bereikt moet worden. Iedereen kan deel uitmaken van de grote Harley-familie", zegt hij tegen PUB Magazine. BMG zal nu een Europees framework leveren, waarbinnen de nationale bureaus moeten werken.

related partner content for mobile comes here
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in