Overslaan en naar de inhoud gaan

Blokker laat Sarah Jessica Parker meedoen met typisch Hollandse decembertraditie

Sex and the City-ster speelt de hoofdrol in de nieuwe feestdagencommercial
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Sarah Jessica Parker is en ze speelt daarom ook de hoofdrol in de feestdagencommercial. De Amerikaanse actrice gaat aan de slag met een typisch Hollandse traditie.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

In de reclame nodigt de actrice uit Sex and the City haar vrienden uit voor een kerstdiner. De New Yorkers gaan deze keer gourmetten, natuurlijk met een gourmetstel van de Blokker.

Schitterende feestdagen

De tv-commercial is de start van de themacampagne ‘schitterende feestdagen’. Daarmee wil Blokker laten zien dat iedereen bij de retailer terecht kan voor producten om het huis klaar te maken voor de wintermaanden.

Eerdere campagnes

De reclame is vanaf morgen tot en met eind december op tv te zien. Sarah Jessica Parker is vanaf april en speelde de hoofdrol in twee . Uit onderzoek van TNS Nipo (in opdracht van Blokker) blijkt dat 33% van de doelgroep een positiever beeld heeft gekregen van de winkelketen. Ook trok de commercial een nieuwe jongere doelgroep, in de leeftijdscategorie van 25 tot 40 jaar aan.

Niet iedereen is positief. Blogger Bas Vermond schreef

over de vernieuwde Blokker.

over de vernieuwde Blokker.

 

Credits:

Verantwoordelijk bij Blokker: Robert Bohemen & Esther Spaans 
Verantwoordelijk bij KSM: Barbara Angeli Radovani & Simone Bergman 
Creatie: Bies Vermeulen & Sebastiaan Kenter
Regie: Jonathan Herman
Director of Photography: Gabor Deak Productie: Bonkers, Saskia Kok & Jan Jinek
RTV Producer: Joze Rikken
Post-productie: Hectic Electric
Muziek: Sizzer
Geluid: The Ambassadors 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in