Overslaan en naar de inhoud gaan

Bizarre Kameelstunt Makro op Dierendag

De Dierenbescherming is te hoop gelopen tegen een wel erg bizarre pr-stunt voor Dierendag. De Makro in Hengelo roept klanten namelijk op…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Dierenbescherming keurt de actie van de Makro af. ‘Met kamelen over straat gaan of in een trailer laden voor een reclamestunt, vinden wij ronduit dierenleed’, aldus een woordvoerder.

related partner content for mobile comes here

VIP-behandeling
Er zijn niet veel particulieren die een kameel bezitten. Wel zijn er volgens de Dierenbescherming enkele professionele kamelenhouders.
Makro-woordvoerder Patrick van Gils meldt dat de zorgen van de Dierenbescherming niet nodig zijn. De kamelen zouden ‘een VIP-behandeling’ krijgen met groente en water.

Aansprekend
De actie is mede onderdeel van het 45-jarig bestaan van de Makro op 31 oktober en bedacht op het hoofdkantoor.
Volgens woordvoerder Van Gils is de actie niet alleen bedoeld om volop in de publiciteit te komen. Het zou ook bijdragen aan de vernieuwing van de Makro.

Ook voor een dier als de kameel is niet zomaar gekozen, aldus Van Gils tegen NRC. De kameel is het schip van de woestijn en dat wil de groothandel ook zijn voor ondernemend Nederland.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in