Bestedingen gegroeid dankzij WK voetbal
Het WK voetbal in Duitsland heeft de Nederlandse bestedingen doen groeien. De groei is 4 procent ten opzichte van vorig jaar. Met name tv…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Dat meldt ZenithOptimedia in een rapport met voorspellingen over de wereldwijde en Nederlandse mediabestedingen. Televisiebestedingen groeiden met 11 procent ten opzichte van de eerste helft van vorig jaar, outdoorbestedingen 7 procent. Voor tv betekent dat een double digit groei.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
ZenithOptimedia verwacht dat de bestedingen ook in de rest van het jaar zullen blijven groeien dankzij de economische groei. Televisie blijft nummer 1 in groei, online stijgt met 6 procent, zo denkt het mediabureau. In alle categorieën is ook de komende jaren groei te zien, hoewel bioscoop achterblijft.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid