Overslaan en naar de inhoud gaan

Belgisch talent maakt gratis reclame

12 Vlaamse jonge reclamemakers hebben het door BBDO gesteunde pop-up reclamebureau The Farm gelanceerd en geven gratis advies.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De twaalf talenten talenten van pop-up bureau The Farm werken drie weken lang aan echte projecten voor echte klanten van BBDO. Via de op Twitter kunnen ook andere opdrachtgevers een vraag stellen. De interessantste vragen worden in de vorm van een video beantwoord. &;Dit is een stage tot de tweede macht&;, vindt Alexander Baert. &;Waar een stage zich beperkt in verantwoordelijkheid en kansen, zijn we hier bezig op échte projecten en kunnen we alles zelf doen. We volgen een project op van a tot z: van briefing tot presentatie bij de klant. We doen alles volledig zelf. En dat is enorm leerrijk.&;

related partner content for mobile comes here

Ook willen de reclamemakers eigen online content creëren. Tijdens de drie weken maken ze verschillende filmpjes die ze op YouTube en Facebook plaatsen. Hiermee willen ze toetsen wat wel en wat niet werkt op social media. “Voor ons is het interessant om te kunnen experimenteren met deze media en te zien wat een upload teweeg kan brengen,” zegt Tom Vanhecke.

The Farm loopt nog tot 22 augustus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in