Overslaan en naar de inhoud gaan

BCC kiest The online company als digitaal marketingbureau

Keuze wordt gemaakt op basis van pitchtraject.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

BCC heeft gekozen voor een langetermijnsamenwerking met The online company als online marketingbureau en strategisch partner voor de digital marketingactiviteiten. De keuze is voortgekomen uit een pitchtraject dat BCC geïnitieerd had om de juiste partner voor haar e-commercedoelstellingen te vinden.

related partner content for mobile comes here

De komende jaren zal BCC samen met The online company haar positie in het e-commercelandschap verder gaan uitbouwen, waarbij meer focus gelegd gaat worden op online partnerships met fabrikanten. The online company wordt medeverantwoordelijk voor de trademarketingactiviteiten van BCC en zal namens BCC actief de markt op gaan om sterke partnerschappen met fabrikanten te gaan vormen.

The online company zal het marketing & e-commerceteam van BCC zowel strategisch als operationeel ondersteunen. Dit zal deels ook bij BCC op locatie gaan plaatsvinden. De scope van de digital marketingwerkzaamheden bevat zowel de strategie als de executie van performance marketingactiviteiten, waarbij The online company onder andere verantwoordelijk zal zijn voor SEA, Analytics Beheer & Implementatie en Feedmanagement.

‘The online company heeft in de pitch laten zien een sterke, gekwalificeerde partner te zijn die ons op het gebied van performance marketing verder kan helpen’, zegt Sophie van Beijma, Directeur Marketing & E-commerce van BCC. ‘Naast hun inhoudelijke kennis van online media hebben ze aangetoond veel ervaring en kennis in het electronicalandschap te hebben.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in