AzG één in imago-onderzoek Incompany 500


Deze drie bedrijven scoren gemiddeld een 6,5. Artsen zonder Grenzen krijgt hoge cijfers op de aspecten 'sociaal' en 'sympathiek'. Grote verliezers zijn de ministeries en energiebedrijven.
Incompany 500 is een nieuw imago-onderzoek dat dit jaar voor het eerst wordt gehouden. De eerste fase meet feitelijk welke 500 bedrijven het beste bekend staan op basis van drie deelaspecten (werkgeverschap, zakenpartner, aantrekkelijkheid als investeringsobject).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSIn deze eerste fase scoort Shell duidelijk het hoogst, gevolgd door Philips en ING Groep.
In de tweede fase worden de 50 best scorende bedrijven op de meetlat gelegd aan de hand van twaalf imagocriteria, zoals 'betrouwbaar', 'transparant', 'bescheiden', 'sociaal' en 'vernieuwend'.
In deze fase lopen vijf bedrijven voorop: AzG, WNF, Schiphol, KLM en Unicef winnen de strijd op imago.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid