Overslaan en naar de inhoud gaan

Automotive media Telegraaf krijgen naam Autovisie

De autopagina’s in de zaterdageditie van dagblad De Telegraaf, het tweewekelijks magazine Autovisie en de samengevoegde website van beide…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met de integratie van krant, website en magazine wil Autovisie het grootste platform voor autocontent in Nederland zijn. Volgens De Telegraaf worden 2.567.000 Nederlanders van 13 jaar en ouder bereikt. Het concern verwacht dat de synergie het komende jaar al kan leiden tot een versteviging van de bereikspositie.

related partner content for mobile comes here

Op korte termijn wordt gekeken hoe ook radio, tv en een uitbreiding van internetmogelijkheden aan het portfolio kan worden toegevoegd. Er is een hoofdredacteur Automotive benoemd in de persoon van Wim Hoogland. 'In de krant vormt productinformatie de hoofdmoot, maar we hebben ook elke week een visie op de actualiteit uit de automotive-wereld, in de vorm van een column. Ook wordt een meer human-interest benadering gekozen, die de lezer moet raken. Dat doen we ook in het magazine Autovisie. De vernieuwde gaat nog meer 24/7 autonieuws brengen en zal nog nadrukkelijker als aanjager van krant en magazine worden ingezet.

Vandaag gaat de consumentencampagne ‘Autovisie, daar kan je geen genoeg van krijgen’ van start.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in