Automotive media Telegraaf krijgen naam Autovisie


Met de integratie van krant, website en magazine wil Autovisie het grootste platform voor autocontent in Nederland zijn. Volgens De Telegraaf worden 2.567.000 Nederlanders van 13 jaar en ouder bereikt. Het concern verwacht dat de synergie het komende jaar al kan leiden tot een versteviging van de bereikspositie.
Op korte termijn wordt gekeken hoe ook radio, tv en een uitbreiding van internetmogelijkheden aan het portfolio kan worden toegevoegd. Er is een hoofdredacteur Automotive benoemd in de persoon van Wim Hoogland. 'In de krant vormt productinformatie de hoofdmoot, maar we hebben ook elke week een visie op de actualiteit uit de automotive-wereld, in de vorm van een column. Ook wordt een meer human-interest benadering gekozen, die de lezer moet raken. Dat doen we ook in het magazine Autovisie. De vernieuwde website gaat nog meer 24/7 autonieuws brengen en zal nog nadrukkelijker als aanjager van krant en magazine worden ingezet.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSVandaag gaat de consumentencampagne ‘Autovisie, daar kan je geen genoeg van krijgen’ van start.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid